Weź udział w otwartych obronach w WSE!

Cały przyszły tydzień (01.-05.07) upłynie pod znakiem obron prac dyplomowych, w których Ty również możesz wziąć udział!

Sprawdź pełny program i wybierz projekt, który chciałbyś/chciałabyś zobaczyć:


poniedziałek, 1 lipca 2019

13.40: Żaneta Frankiewicz
Warsztat projektanta mody. Cel i zakres zastosowania wybranych narzędzi
Agenda dla projektanta mody

14.20: Marina Michałowska
Od pixela do poligonu - ewolucja grafiki w grach wideo. Analiza wybranych zagadnień i realizacji
Przemierzając świat pixeli – style graficzne w grach wideo

15.00: Izabela Górz
Fotografia artystyczna w zastosowaniach reklamowych
Fotografia reklamowa miasta Gorlice

16.10: Agnieszka Olszańska
Bajka tradycyjna kontra bajka ekranowa
Książeczka dla dzieci w wieku 0–2 lata

16.50: Martyna Wojewoda
Specyfika promocji internetowej studia fotograficznego
Projekt strony internetowej studia fotograficznego

17.30: Jakub Ficek
Analiza rozwoju mobilnych aplikacji bookingowych na przestrzeni ostatnich 5 lat
Redesign aplikacji bookingowej PLL LOT

18.10: Yuliia Hertseva
Rebranding jako strategia zmiany wizerunku marki na przykładzie studia projektowania wnętrz ALIZE


wtorek, 2 lipca 2019

13.40: Ewa Rutkiewicz
Infografika w procesie edukacyjnym
Elementarz mezopotamski, czyli podstawy pisma klinowego oraz języka akadyjskiego

14.20: Paulina Kowalczyk
Książka kucharska dla dzieci – graficzny przegląd wydawnictw
Książka kucharska dla dzieci – „Urodziny Marcinka”

15.00: Kinga Michalak
Art branding jako narzędzie kreowania tożsamości marki
Seria opakowań czekolad konopnych

16.10: Ilona Bochenek
Między reklamą a sztuką. Kreowanie kampanii reklamowej w branży odzieżowej – studium wybranych przypadków
Kampania odzieżowa polskiego projektanta mody

16.50: Paweł Zięba
Menu jako element identyfikacji wizualnej

17.30: Agata Jochymek
Historia selfie. Rozwój fotografii portretowej
Identyfikacja wizualna firmy „Foto punkt”

18.10: Diana Gadula
Introligatorska tradycja, a współczesna technologia. Analiza wybranych przykładów


środa, 3 lipca 2019

13.40: Adam Kowalski
Steampunk i kultura wiktoriańska w komiksie
Świat wynalazków Juliusza Verne w trzech tytułach: „Podróż do wnętrza Ziemi”, „20000 mil podmorskiej żeglugi”, „Z Ziemi na Księżyc”

14.20: Katarzyna Gargul
Fotografia reportażowa
Instrukcja dla początkującego fotografa koncertowego

15.00: Dominika Brzdęk
„Cmentarz Rakowicki”. Powieść graficzna

16.10: Kinga Zmuda
Identyfikacja wizualna streamerki  Mischacrossin

16.50: Agnieszka Szczeliniak
Postacie z niepełnosprawnością w grach komputerowych
Artbook postaci z dysfunkcją wzrokową do gry Overwatch

17.30: Andrzej Kłępa
Przegląd historii animacji dla dzieci w Polsce
Spot reklamowy dla wybranego kanału TV dla dzieci w Polsce

18.10: Hubert Mikuś
Podstawy poligrafii. Poradnik dla początkujących


czwartek, 4 lipca 2019

13.40: Dominika Płaszewska
Graficzne formy kreowania świata przedstawionego w książkach dla dzieci
Dziecko jako współautor, „Dziewczynka z fotografii”

14.20: Marta Muszyńska
Specyfika estetyki oraz funkcjonalności opakowań i etykiet dla produktów spożywczych
Projekt opakowań soków firmy „Szczepanówka”

15.00: Izabela Karp
Identyfikacja wizualna marki modowej dla dzieci – studium przypadku

16.10: Tomasz Zachmost
Zastosowanie Motion Graphics w reklamowaniu aplikacji i usług technologicznych
Spot reklamowy firmy Revolut

16.50: Patrycja Policha
Sztuka animacji poklatkowej na przykładzie włoskiego artysty Blu 
„Dreamer” – film animowany

17.30: Viktoryia Kisialeva
Analiza strategii reklamowych na przykładzie firmy United Colours of Benetton
Spot reklamowy butów sportowych dla firmy Sizeer

18.10: Elżbieta Suchecka
Zjawisko glitch artu w sztuce i kulturze współczesnej na przykładzie video do utworu Jana Jelinka „Forest Weaver”


piątek, 5 lipca 2019

13.40: Katarzyna Cielma
Potwory słowiańskie w popkulturze na przykładzie gier  z serii Wiedźmin
Animacja w technice pixel artu

14.20: Mateusz Bogusz
Kosmos w animacji po II Wojnie Światowej
Animacja fabularna sci-fi pod patronatem Europejskiej Fundacji Kosmicznej

15.00: Kinga Murjas
Analiza pięciu wybranych trailerów gier komputerowych
Trailer do polskiej gry komputerowej „Mortyr III: Akcje Dywersyjne”

16.10: Marcin Banowski
Znaczenie identyfikacji wizualnej marki na rynku komputerowym. 
Rebranding firmy Sprzętowo oraz porównanie konkurencji

16.50: Wojciech Hordyj
Psychologia a digital design
Studium przypadku: platforma edukacyjna

17.30: Natalia Partyka
Aplikacje e-learningowe do nauki języka angielskiego. Omówienie zagadnienia i analiza wybranych realizacji
Aplikacja mobilna do nauki języka angielskiego

18.10: Eliana Wróblewska
Rola identyfikacji wizualnej w promocji online. Analiza zagadnienia w odniesieniu do wybranych praktyk z branży wnętrzarskiej
Identyfikacja wizualna strony internetowej marki Interior lamps


Wstęp wolny, liczba miejsc ograniczona!