Studia II stopnia

1

Wybór kierunku studiów

Wybierz interesujący Cię kierunek studiów i sprawdź obowiązujące zasady rekrutacji

2

Rejestracja

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni lub w Dziale Rekrutacji

3

Wpłać wpisowe oraz opłatę rekrutacyjną i złóż dokumenty

Wymagane dokumenty złóż w Dziale Rekrutacji WSE (osobiście lub za pośrednictwem poczty w terminie od 01.04.2019 r. do 31.07.2019 r.)

4

Decyzja o przyjęciu na studia

Informację o decyzji o przyjęciu na studia będziesz mógł sprawdzić logując się na Twój profil rekrutacyjny. Za pośrednictwem poczty otrzymasz pisemną decyzję wraz z Twoim egzemplarzem umowy o świadczeniu usług edukacyjnych.

5

Podpisanie umowy i rozpoczęcie studiów

Po otrzymaniu decyzji o przyjęciu na studia podpisz jeden egzemplarz umowy o świadczeniu usług edukacyjnych oraz ślubowanie i dostarcz je do nas osobiście lub prześlij pocztą. Na Twoim profilu na Wirtualnej Uczelni (WU) przed rozpoczęciem zajęć pojawi się ich terminarz, a także zamieszczone zostaną niezbędne informację, które na pewno przydadzą Ci się w trakcie studiów.

Do zobaczenia wkrótce!

Masz pytania?

  • Skontaktuj się z Działem Rekrutacji
    ul. Westerplatte 11, 
    Kraków 
    tel. 12 683 24 04/07 
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Lub sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania