Grafika reklamowa i multimedia

anna-treska-siwon-smallInnowacyjny program nauczania na kierunku "Grafika reklamowa i multimedia" daje naszym Studentom możliwość uzyskania szerokich kompetencji. Podstawą programu są przedmioty zawodowe, odpowiadające głównym rynkowym nurtom współczesnego projektowania graficznego, prowadzone przez aktywnych zawodowo specjalistów. Towarzyszy im zestaw kursów wprowadzających studentów w zagadnienia związane z zarządzaniem marką, zespołem i projektem. Studenci zdobędą także wiedzę o odbiorcach komunikacji wizualnej, tak potrzebną podczas projektowania zorientowanego na użytkownika.

Studenci mogą wybrać jedną z dwóch specjalności – Grafika reklamowa i edytorska lub Multimedia i grafika interaktywna. Będą doskonalić umiejętności w małych grupach warsztatowych i realizować własne projekty. Zdobędą także umiejętności z zakresu autoprezentacji. Szeroki zakres kompetencji zawodowych, interpersonalnych i związanych z zarządzaniem pozwoli naszym Absolwentom świadomie pokierować własną karierą w branży reklamy, multimediów lub gier.

Anna Treska – Siwoń
Opiekun kierunku Grafika reklamowa i multimedia

Atuty kierunku

  • wyjątkowy program uzupełnia kompetencje grafika o umiejętności w zakresie promocji i marketingu – takie połączenie da Ci możliwość pracy zarówno w działach marketingu firm, gdzie będziesz mógł zajmować się planowaniem i graficzną realizacją działań promocyjnych, jak i w agencjach reklamowych, jako samodzielny grafik,
  • partnerzy biznesowi kierunku i praktykodawcy  – Małopolski Klaster Poligraficzny oraz firmy, agencje reklamowe i studia projektowe – zapewniają jak najlepsze dopasowanie programu do potrzeb pracodawców,
  • 2 innowacyjne specjalności i 8 specjalistycznych kursów w ramach każdej z nich pozwolą zapoznać się z wieloma aspektami projektowania graficznego, byś w przyszłości mógł świadomie wybrać dalszą drogę specjalizacji,
  • będziesz operować środkami artystycznymi, które pozwolą Ci świadomie kreować przekaz wizualny,
  • program uzupełniony o praktyki w agencjach reklamowych, działach  marketingu i firmach z branż reklamowej, wydawniczej, gier i multimediów,
  • zajęcia z praktykami znającymi realia rynkowe, posiadającymi wiedzę i umiejętności, które wprowadzą Cię w specyfikę pracy w branży reklamowej i multimedialnej,
  • program studiów zapewnia poznanie specjalistycznych narzędzi niezbędnych w zawodzie grafika oraz rozwój potrzebnych kompetencji m.in. projektowanie stron www, przygotowywania plików do druku, a także tworzenia infografik, filmów i animacji,
  • pracownia komputerowa z Adobe CS6,
  • nauka języka angielskiego rozpoczyna się od poziomu A2. Studia kończą się egzaminem z języka angielskiego na poziomie B2.

Szczegółowy program studiów dostępny jest w Dziale Rekrutacji WSE

             Kraków, ul. Westerplatte 11
             12 683 24 04 (07)
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Miejsca pracy i stanowiska

  • ścieżka 1 - jako grafik lub twórca narzędzi multimedialnych:
    • agencje reklamowe
    • studia graficzne
    • wydawnictwa
    • drukarnie
    • agencje multimedialne
    • producenci gier i innych aplikacji
    • jako freelancer prowadzący własną firmę
  • ścieżka 2 – pracownik działu marketingu / promocji w firmach z różnych branż
  • ścieżka 3 – studia II stopnia z zakresu wybranej gałęzi grafiki użytkowej
Szczegółowy program studiów dostępny jest w Dziale Rekrutacji WSE

        Kraków, ul. Westerplatte 11
        12 683 24 04 (07)
  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.