Skuteczna reklama Facebook i Instagram

xxx

 

Jeśli jesteś…

  • pracownikiem działu marketingu
  • freelancerem marketingowym
  • właścicielem firmy, który samodzielnie prowadzi stronę na Facebooku
  • … to szkolenie jest dla Ciebie idealne!

Wymagany poziom umiejętności (opcjonalnie):

    podstawowa znajomość prowadzenie strony w serwisie Facebook oraz konta w serwisie Instagram

Dzięki warsztatom…

  • poznasz rolę działań reklamowych w komunikacji,
  • nauczysz się zasad projektowania reklam,
  • dowiesz się jak skutecznie kierować (targetować) reklamy,
  • opanujesz sztukę doboru formatów reklamowych do celów kampanii,
  • przyswoisz zasady działania remarketingu przy wykorzystaniu Piksela Facebooka,
  • uzyskasz informacje na temat metod i systemów płatności za reklamę,
  • poznasz podstawowe zagadnień prawa autorskiego i ochrony danych osobowych, mające zastosowanie do mediów społecznościowych,
  • nabędziesz umiejętność tworzenia kampanii reklamowych.

Program warsztatów

Wprowadzenie do reklamy

  • Czy można prowadzić działania na Facebooku bez reklamy?
  • Zasada działania aukcyjnego modelu zakupu reklamy.
  • Modele rozliczeń reklam w internecie.
  • Co możemy, a czego nie możemy reklamować na Facebooku i Instagramie?

Podstawowe zasady tworzenia reklam

  • Jak dobrze rozplanować grafikę reklamową.
  • Jak dobierać kolorystykę poszczególnych elementów reklamy.
  • Bez CTA nie ma skutecznej reklamy.
  • Omówienie zasady 20% tekstu.
  • Jeden rozmiar grafiki już nie wystarczy – poradnik dobierania rozmiarów.
  • Reklama nie kończy się na grafice!

Szczegółowy przegląd formatów reklamowych

  • Zdjęcie/grafika.
  • Film.
  • Karuzela.
  • Pokaz slajdów.
  • Kolekcja.
  • Messenger.
  • Kanwa.
  • Reklama kontaktowa.
  • Oferta.
  • Reakcja na wydarzenie.
  • Polubienie strony.

Cele reklamowe

  • Świadomość:
    • Rozpoznawalność marki.
    • Zasięg.
  • Działania:
    • Ruch.
    • Aktywność.
    • Instalacja aplikacji.
    • Wyświetlenia filmu.
    • Pozyskiwanie kontaktów.
    • Wiadomość.
  • Konwersja:
    • Konwersja.
    • Sprzedaż z katalogu.
    • Wizyta w firmie.

Kierowanie reklamy

  • Dane geograficzne.
  • Dane demograficzne.
  • Szczegółowe opcje targetowania.
    • Dane demograficzne.
    • Zainteresowania.
    • Zachowania.
  • Połączenia.
  • Sumy, części wspólne i wykluczenia.
  • Zapisane grupy odbiorców.
  • Niestandardowe grupy odbiorców.
  • Statystyki grup odbiorców – kopalnią wiedzy o potencjalnych klientach

Praktyczny warsztat z tworzenia reklam

  • Jak wybrać najlepszy format i cel reklamy, aby osiągnąć najlepszy skutek?
  • Gdzie szukać informacji o grupie docelowej reklamy?
  • Jak wybierać zainteresowania i zachowania, aby stworzyć idealną grupę docelową?
  • Wykorzystanie mechanizmu testu porównawczego oraz innych metod testowania reklam.
  • Jak pisać treść reklamy, aby była angażujące?
  • Co to są linki śledzące i jak je wykorzystać do mierzenia skuteczności reklam?

Remarketing na Facebooku i Instagramie

  • Omówienie idei remarketingu. Jakie dane możemy wykorzystać do działań remarketingowych. Ścieżki remarketingowe. Praktyczne przykłady zastosowania remarketingu.
  • Facebook piksel
  • Jak działa Facebook piksel i do czego służy? W jaki sposób wdrożyć go na swojej stronie internetowej? Jakie grupy niestandardowych odbiorców warto zbierać przy pomocy piksela Facebooka?

Prawo autorskie i ochrona danych osobowych

  • Z czego możemy, a z czego nie możemy korzystać przy tworzeniu kreacji reklamowych?
  • Jakie dane możemy wykorzystać do tworzenia niestandardowych grup odbiorców?

Metody i system płatności za reklamę

10 przykazań reklamy na Facebooku i Instagramie

Trener

DanilosBBartłomiej Daniłoś – COO w OFFON Agency

Współzałożyciel i COO agencji marketingowej OFFON Agency. Ekspert w zakresie strate-gicznego planowania i wdrażania kampanii reklamowych w serwisach YouTube, Facebook oraz Instagram.

Autor wielu publikacji i opracowań, wykładowca i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych „Marketing Internetowy” na AGH w Krakowie, trener podczas takich wydarzeń jak Certyfikowany Social Media Manager.

 

 

Informacje organizacyjne

  • Data szkolenia: data w trakcie aktualizacji - osoby zainteresowane tym programem prosimy o zgłoszenia
    Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w innym uzgodnionym wcześniej terminie
  • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, ul. Westerplatte 11
  • Koszt szkolenia: 699 zł Do 21.05 cena: 599 zł brutto (487 zł + 23% vat)  cena obejmuje catering
  • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  • Długość szkolenia: 8h
  • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Pytania: tel.+48 12 683 24 77, tel. kom.:+48 601 496 157; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

·         marketerem,

·         social media managerem,

·         pracownikiem samorządowym,

·         pracownikiem organizacji pożytku publicznego,

·         właścicielem firmy,

to szkolenie jest idealne dla Ciebie!