Customer Experience Managment

cxm

Zarządzanie doświadczeniem klienta i budowanie lojalności wobec marki

 

Jeśli jesteś…

  • pracownikiem działu marketingu, sprzedaży lub obsługi klienta
  • menadżerem zarządzającym zespołem osób odpowiedzialnym za komunikację klient-marka
  • prezesem lub właścicielem firmy, szczególnie z sektora MSP
  • … to szkolenie jest dla Ciebie idealne!

Dzięki szkoleniu…

  • będziesz potrafił zbudować personę zakupową, określać najważniejsze potrzeby i motywacje Twoich klientów.
  • będziesz potrafił budować komunikację i działania marki marketingowe w oparciu o realne potrzeby Twoich klientów.
  • będziesz potrafił budować pozytywne doświadczenie klientów w kontakcie z Twoją firmą.
  • będziesz potrafił budować lojalność i zwiększać sprzedaż wykorzystując pozytywne doświadczenie klientów.

Program szkolenia

Wprowadzenie:

  • Trendy w budowaniu wartości i pozycji marki w świadomości klientów.
  • Co to jest „doświadczenie klienta” (Customer Experience), jak polskie przedsiębiorstwa nim zarządzają.

Podstawa budowania doświadczenia klienta – wiedza o oczekiwaniach:

  • Sposoby zbierania informacji – Voice of Customer.
  • Motywacje i potrzeby konsumentów. Sposoby podejmowania decyzji zakupowych.
  • Segmentacja konsumentów i budowanie persony zakupowej.

Co wpływa na budowanie doświadczenia klienta:

  • Wizerunek, obietnica marki i jej realizacja – strategia marki i jej komunikacja.
  • Kultura organizacji i obsługa klienta (Employee Experience Management).
  • Marketing Zintegrowany (Omnichannel Marketing) – spójność i efektywność prowadzenia działań marketingowych.

Projektowanie doświadczenia klienta w kontakcie z marką z pomocą mapowania jego ścieżki zakupowej (Customer Journey).

  • Ogólne zasady projektowania mapy podróży klienta i jego doświadczeń.
  • Narzędzia wspomagające proces projektowania.
  • Etapy podróży klienta, planowanie poszczególnych kroków.
  • Wdrożenie zmian i poprawa doświadczeń klienta - przykłady map i ich wykorzystania w praktyce (case studies).

 

Trener

kwoj

Katarzyna Wojciechowska - strateg w OFFON Agency

Absolwentka studiów podyplomowych Strategiczna Komunikacja Marki na Akademii Górniczo-Hutniczej.

Prowadzi badania i przygotowuje analizy marketingowe dla klientów agencji - analizy rynku, konkurencji, grup docelowych, na ich podstawie budując strategie komunikacji marek.

Prowadzi również szkolenia i warsztaty ze strategii komu-nikacji, Customer Journey i Customer Experience, między innymi na kierunku Marketing Internetowy na krakowskiej AGH.

W pracy wykorzystuje przede wszystkim wiedzę z zakresu marketingu i psychologii, obecnych i prognozo-wanych trendów rynkowych.

 

Informacje organizacyjne

  • Data szkolenia: data w trakcie aktualizacji - osoby zainteresowane tym programem prosimy o zgłoszenia  
    Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w innym uzgodnionym wcześniej terminie
  • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, ul. Westerplatte 11
  • Koszt szkolenia: 919 zł brutto (747 zł + 23% vat)  cena obejmuje catering
  • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  • Ile osób uczestniczy w szkoleniu? Maksymalnie 12 osób. Ze względu na warsztatowy charakter zajęć.
  • Długość szkolenia: 8h
  • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Pytania: tel.+48 12 683 24 77, tel. kom.:+48 601 496 157; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

·         marketerem,

·         social media managerem,

·         pracownikiem samorządowym,

·         pracownikiem organizacji pożytku publicznego,

·         właścicielem firmy,

to szkolenie jest idealne dla Ciebie!