Nowoczesne media relations

pexels photo 1059114

 

 

Jeśli jesteś…

  • praktykiem public relations (menedżerem, rzecznikiem prasowych lub pracownikiem agencji i komórek PR),
  • specjalistą zajmującym się różnymi dziedzinami marketingu, reklamy i promocji, mediami społecznościowymi, brandingiem lub pracą z mediami,
  • pracownikiem organizacji pozarządowych (NGO, Trzeci Sektor),
  • pracownikiem urzędów i instytucji publicznych,
  • właścicielem firmy bądź twórcą startupu,
  • … to szkolenie jest dla Ciebie idealne!

Dzięki szkoleniu…

  • zdobędziesz kompleksową, konkretną i narzędziową wiedzę z zakresu konstruowania strategii media relations
  • nauczysz się realizować działania z zakresu tworzenie i wdrażania strategii media relations w Twojej firmie czy organizacji
  • poznasz najlepsze metody i techniki budowania skutecznych relacji z dziennikarzami
  • zdobędziesz praktyczną wiedzę dotyczącą rodzajów materiałów PR i sposobów ich przygotowania wraz z poznaniem praktycznych sposobów i narzędzi dystrybucji materiałów PR

Ogólna charakterystyka szkolenia:

Komunikacja stanowi podstawę wszelkich relacji – biznesowych, społecznych, prywatnych. Aby była skuteczna, trzeba jednak o nią szczególnie dbać. Relacje dziennikarzy i PR-owców to niezwykle ważny temat. Dla wszystkich pracujących w branży jasne jest, że obie grupy potrzebują siebie nawzajem. Często okazuje się jednak, że dziennikarze i PR-owcy nie do końca się nawzajem rozumieją. Zapominamy, że praca obu grup jest do siebie niezwykle podobna, a to wspólne doświadczenie powinno nam pomagać we wzajemnych kontaktach. Warto w rozmowach podkreślać cele i wspólnie zastanawiać się, jak możemy sobie nawzajem pomóc w ich osiąganiu. Dojrzała i świadoma współpraca między dziennikarzami i PR-owcami szybko może przynieść efekty oczekiwane przez obie strony dialogu. Szkolenie w formie interaktywnej (ćwiczenia indywidualne i grupowe, rozmowy i dyskusje na zadane tematy). Warsztaty wspierane licznymi przykładami i case studies w formie materiałów drukowanych oraz materiałów audio-video.

Program warsztatów

Blok 1 (zajęcia teoretyczne, 2h) – Złote zasady:

  • media – dlaczego są tak ważne?
  • media lokalne, regionalne, ogólnopolskie i światowe – różnice i punkty wspólne
  • media B2C i B2B – różnice i punkty wspólne
  • zasady pracy dziennikarza (kodeks, etyka etc.)
  • formy współpracy PR-owców z dziennikarzami oraz dziennikarzy z PR-owcami
  • kontakt z dziennikarzem – zasady, techniki, rodzaje, triki
  • instytucja autoryzacji
  • budowanie i podtrzymanie relacji z mediami
  • sytuacje kryzysowe

Blok 2 (zajęcia teoretyczne, 2h) – Skuteczna komunikacja

  • baza mediów
  • narzędzia dystrybucji materiałów PR
  • niestandardowe pomysły na budowanie relacji z dziennikarzami
  • ewaluacja wyników (raport medialny)

Blok 3 (zajęcia praktyczne 4h) – Praktyczne rozwiązania

  • rodzaje materiałów PR
  • zawartość press packa
  • zasady konstrukcji informacji prasowej
  • Kluczowe Przesłania (Key Messages) – czym są i jak je wypracować?
  • opracowanie informacji prasowej i wybranych materiałów PR
  • spotkania na żywo: konferencja prasowa, śniadanie prasowe, a może spotkanie one-on-one
  • nowoczesne biuro prasowe
  • analiza ewentualnych błędów oraz poznania sposobów ich unikania

Trener

Łukasz Majewski

Ekspert public relations. Wcześniej Head of Communications w Duckie Deck i PR & Marketing Manager w VML Poland. Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Wykładowca akademicki i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR oraz projektów badawczych branży PR – Komu Komunikacja. Stały prelegent konferencji branżowych oraz autor artykułów eksperckich. Z branżą PR związany od 2003 roku. Wierzy, że w public relations najważniejsze są relacje, a podejście H2H powinno być wpisane we wszelkie działania komunikacyjne. Profil zawodowy eksperta: https://www.linkedin.com/in/majewskilukasz

 

 

Informacje organizacyjne

  • Data szkolenia: data w trakcie aktualizacji - osoby zainteresowane tym programem prosimy o zgłoszenia  
    Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w innym uzgodnionym wcześniej terminie
  • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, al. Jana Pawła II 39a, 31-864 Kraków.
  • Koszt szkolenia:  980 zł  cena obejmuje catering
  • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  • Ile osób uczestniczy w szkoleniu? Maksymalnie 12 osób. Ze względu na warsztatowy charakter zajęć.
  • Długość szkolenia: 8h
  • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Pytania: tel.+48 12 683 24 77, tel. kom.:+48 601 496 157; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

·         marketerem,

·         social media managerem,

·         pracownikiem samorządowym,

·         pracownikiem organizacji pożytku publicznego,

·         właścicielem firmy,

to szkolenie jest idealne dla Ciebie!