Marketing pięciu zmysłów

merakist jyoSxjUE22g unsplash

Jeśli jesteś…

  • pracownikiem działu Marketingu lub Agencji Reklamowej
  • prezesem lub właścicielem firmy bez względu na jej wielkość
  • planujesz założenie własnej działalności gospodarczej
  • chcesz być pierwszy i wprowadzić działania marketingowe na wyższy poziom

... to szkolenie jest idealne dla Ciebie!

 

Dzięki szkoleniu…

  • Przygotujesz strategiczne założenia w zakresie marketingu pięciu zmysłów swojej marki i/lub firmy.
  • Będziesz w stanie diagnozować potrzeby klientów w zakresie emocji odbioru marki i zdobędziesz wskazówki do budowy najsilniejszej przewagi rynkowej.
  • Będziesz potrafił przygotowywać skuteczne treści i komunikaty uwzględniające odbiór podświadomy - poprzez zmysły klientów.
  • Będziesz w stanie określić, które zmysły i w jakim zakresie powinny pracować codziennie na Twój sukces.
  • Zyskasz przewagę nad zdecydowaną większością przedsiębiorstw, które jeszcze nie wykorzystują marketingu pięciu zmysłów w swoich działaniach!

 

Program szkolenia:

  • Szkolenie ma charakter praktyczny.
  • Każdy uczestnik otrzyma pakiet informacji, które będzie mógł realnie zastosować w swojej organizacji.
  • Praca warsztatowa pozwoli na indywidualne dopasowanie narzędzi do potrzeb.

*Uwaga! Realizacja szkolenia może odbiegać co do czasu poszczególnych modułów, od założonego wcześniej planu – w zależności od potrzeb konkretnej grupy. 

 

Dzień I 

Blok I

  • Powitanie, przedstawienie prowadzącego, założeń szkolenia i każdego z uczestników.
  • Człowiek (w pełni zdrowy) posiada 5 zmysłów – jaka jest ich rola w codziennym funkcjonowaniu? 
  • Dlaczego marki zazwyczaj są głuche i ślepe? 
  • Czy da się żyć bez emocji? 
  • Dlaczego warto otworzyć się na zmysły i emocje, a przede wszystkim - jak to zrobić? Strategiczne uzasadnienie wykorzystania marketingu pięciu zmysłów, przykłady
  • Przerwa kawowa 

 

Blok II (warsztat, praca w zespołach)

  • Jaki jest wyróżnik strategiczny Twojej marki?  
  • Konstrukcja strategiczna (pięciu) zmysłów rozpisana dla każdej z marek uczestników. Dyskusja w zespołach ze stałym udziałem prowadzącego - tak, aby każdy uczestnik miał możliwość przepracowania koncepcji dla swojej marki 
  • Przygotowanie zarysu map zmysłów dla marki każdego uczestnika 
  • Przerwa na lunch 
  • Omówienie każdej marki uczestników spotkania – prezentacja elementów wypracowanych w zespołach, uwagi i uzupełnienia prowadzącego, dyskusja, pytania, podsumowanie  

 

Dzień II  
  • Spójność komunikacji – jak nie wpaść w pułapkę ciągłych zmian i jak dopilnować jednolitości mapy zmysłów przy jednoczesnym, stałym rozwoju?
  • Wykorzystanie zmysłów w każdym podejmowanym działaniu – czy i jak to możliwe?
  • Budżet – czy marketing pięciu zmysłów jest drogi i jak planować budżet na działania? 
  • Jak mierzyć efektywność działań? 

 

Informacje o trenerze/wykładowcy:

AntczakGabriela Antczak - strateg marketingu z wieloletnim praktycznym doświadczeniem. Jej pasją są strategie i wprowadzanie marek na drogę pięciu zmysłów. Dyrektor Marketingu dla kilku,  a w ramach prowadzonej działalności „Gabriela Antczak Marketing Outsourcing” zewnętrzny doradca dla wielu. Pracuje dla różnych branż i kategorii produktowych, badając efektywność narzędzi i rozwiązań w różnych środowiskach i okolicznościach. Na swoim koncie ma skuteczne wprowadzenia produktów i usług na rynek, poparte rekordowymi wynikami sprzedaży, bo to liczby i wyniki są dla niej jedynym rzeczywistym weryfikatorem działań marketingowych. Lauretka nagrody "Dyrektor Marketingu Roku" w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie"; "Sukces Roku,"; "Osobowość Roku". Autorka poradnika "Mali mogą więcej. Marketing małej firmy czyli wojna o rynek”; znajdującego się przez wiele miesięcy w TOP10 kategorii poradniki EMPIKU. Członek Konwentu „Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Tischnera” w Krakowie. Prywatnie pasjonatka psów, podróży i ogrodów, zakochana po uszy mama 11-letniego Andrzeja.

 

Informacje organizacyjne

  • Data szkolenia: 26-27.03.2020 r.
    Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w innym uzgodnionym wcześniej terminie
  • Czas trwania: 12h
  • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, al. Jana Pawła II 39a
  • Koszt szkolenia: 1190 zł
  • Ilość miejsc: 12
  • Osoby pracujące oraz samozatrudnione mogą ubiegać się o dofinansowanie szkoleń z wykorzystaniem bonów rozwojowych w wysokości od 50% do 80%! Sprawdź szczegóły w Bazie Usług Rozwojowych i dowiedz się o szczegółach dofinansowania szkolenia! Mapa operatorów obsługujących program w pozostałych województwach dostępna jest tu: http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie W woj. małopolskim operatorem jest MARR – więcej informacji: www.mbon.pl  - Uzyskaj dofinansowanie!
  • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Pytania: tel.+48 12 683 24 77, tel. kom.:+48 601 496 157; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Jeśli jesteś…
pracownikiem działu Marketingu lub Agencji Reklamowej
prezesem lub właścicielem firmy bez względu na jej wielkość
planujesz założenie własnej działalności gospodarczej
chcesz być pierwszy i wprowadzić działania marketingowe na wyższy poziom
to szkolenie jest idealne dla Ciebie!
Dzięki szkoleniu… 
Przygotujesz strategiczne założenia w zakresie marketingu pięciu zmysłów swojej marki i/lub firmy
Będziesz w stanie diagnozować potrzeby klientów w zakresie emocji odbioru marki i zdobędziesz wskazówki do budowy najsilniejszej przewagi rynkowej
Będziesz potrafił przygotowywać skuteczne treści i komunikaty uwzględniające odbiór podświadomy - poprzez zmysły klientów 
Będziesz w stanie określić które  zmysły i w jakim zakresie powinny pracować codziennie na Twój sukces
Zyskasz przewagę nad zdecydowaną większością przedsiębiorstw, które jeszcze nie wykorzystują marketingu pięciu zmysłów w swoich działaniach
 Program szkolenia:
Szkolenie ma charakter praktyczny 
Każdy uczestnik otrzyma pakiet informacji, które będzie mógł realnie zastosować w swojej organizacji
Praca warsztatowa pozwoli na indywidualne dopasowanie narzędzi do potrzeb
*Uwaga! Powyższe założenia powodują, że realizacja szkolenia może odbiegać co do czasu poszczególnych modułów, od założonego wcześniej planu – w zależności od potrzeb konkretnej grupy 
 
Dzień I 
Blok I
 
Powitanie, przedstawienie prowadzącego, założeń szkolenia i każdego z uczestników.
 
Człowiek (w pełni zdrowy) posiada 5 zmysłów – jaka jest ich rola w codziennym funkcjonowaniu? 
 
Dlaczego marki zazwyczaj są głuche i ślepe? 
Czy da się żyć bez emocji? 
Dlaczego warto otworzyć się na zmysły i emocje a przede wszystkim  jak to zrobić? Strategiczne uzasadnienie wykorzystania marketingu pięciu zmysłów, przykłady  
 
Przerwa kawowa 
 
Blok II   Warsztat, praca w zespołach
 
Jaki jest wyróżnik strategiczny Twojej marki?  
 
Konstrukcja strategiczna (pięciu) zmysłów rozpisana dla każdej z marek uczestników  Dyskusja w zespołach  ze stałym udziałem prowadzącego  - tak, aby każdy uczestnik miał możliwość przepracowania koncepcji dla swojej marki 
Przygotowanie zarysu map zmysłów dla marki każdego uczestnika 
 
Przerwa na lunch 
 
Omówienie każdej marki uczestników spotkania – prezentacja elementów wypracowanych w zespołach, uwagi i uzupełnienia prowadzącego, dyskusja, pytania, podsumowanie  
Dzień II  
 
spójność komunikacji – jak nie wpaść w pułapkę ciągłych zmian i jak dopilnować jednolitości mapy zmysłów, przy jednoczesnym, stałym rozwoju?
wykorzystanie zmysłów w każdym podejmowanym działaniu – czy i jak to możliwe?
budżet – czy marketing pięciu zmysłów jest drogi i jak planować budżet na działania? 
jak mierzyć efektywność działań? 
Informacje o trenerze/wykładowcy:
Gabriela Antczak - strateg marketingu z wieloletnim praktycznym doświadczeniem. 
Jej pasją są strategie i wprowadzanie marek na drogę pięciu zmysłów. 
Dyrektor Marketingu dla kilku,  a w ramach prowadzonej działalności „Gabriela Antczak Marketing Outsourcing” zewnętrzny doradca dla wielu.
Pracuje dla różnych branż i kategorii produktowych, badając efektywność narzędzi i rozwiązań w różnych środowiskach i okolicznościach. 
Na swoim koncie ma skuteczne wprowadzenia produktów i usług na rynek, poparte rekordowymi wynikami sprzedaży, bo to liczby i wyniki są dla niej jedynym rzeczywistym weryfikatorem działań marketingowych.
Lauretka nagrody "Dyrektor Marketingu Roku" w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie"; 
"Sukces Roku," 
"Osobowość Roku".
Autorka poradnika "Mali mogą więcej. Marketing małej firmy czyli wojna o rynek”; znajdującego się przez wiele miesięcy w TOP10 kategorii poradniki EMPIKU; oraz licznych fCzłonek Konwentu „Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Tischnera” w Krakowie.
Prywatnie pasjonatka psów, podróży i ogrodów, zakochana po uszy mama 11-letniego Andrzeja.
Czas trwania szkolenia:
- 2 dni; ok. 12 h
Preferowany termin przeprowadzenia szkolenia:
-
 
Czy są ograniczenia związane z ilością uczestników (np. wynikające z wykonywanych wspólnie ćwiczeń/warsztatów?) Jeśli tak to ilu maksymalnie uczestników może brać udział w szkoleniu?
 
Maksymalnie 12 osób