Sprzedaż - szkolenie i warsztaty z wykorzystaniem gry symulacyjnej

pexels photo 259200

 

Jeśli jesteś...

  • pracownikiem działu b2b lub b2c
  • przedstawicielem handlowym firmy,
  • agentem, 
  • konsultantem,
  • doradcą,

           ....to szkolenie jest dla Ciebie idealne!

 

Dzięki warsztatom

  • sprawdzisz poziom wyjściowy swoich umiejętności związanych ze sprzedażą
  • poznasz techniki skutecznego nawiązywania rozmowy z potencjalnym klientem
  • dostrzeżesz wpływ autoprezentacji na sposób postrzegania produktu
  • zmierzysz się z trudnymi sytuacjami poprzez symulacje rozmów
  • zwiększysz własne umiejętności skutecznej sprzedaży

 

Program

Całe szkolenie prowadzone jest metodami aktywnymi, z których najistotniejsza to gra symulacyjna. Podczas gry uczestnicy mogą sprawdzić własne umiejętności związane ze sprzedażą oraz wyciągnąć wnioski podnosząc kompetencje wykorzystywane w pracy.

I. Wprowadzenie

II. Etapy sprzedaży

III. Nawiązanie kontaktu z klientem

  • Rozpoczynanie rozmowy
  • Mowa niewerbalna
  • Techniki zaangażowania klienta
  • Dopasowanie się do klienta

IV. Autoprezentacja – psychologiczne aspekty kreowania wizerunku

V. Kierowanie rozmową – zadawanie pytań.

VI. Sztuka przekonywania

  • Wiarygodność
  • Zamiana zalet na korzyści dla klienta
  • Motywacja klienta i jego potrzeby

VII. Klient trudny

  • Typy trudnych klientów
  • Radzenie sobie z negatywnymi emocjami klienta

VIII. Podsumowanie szkolenia  

Trener

Karolina Nikorowska - Coach kariery ACC ICF, trener, psycholog, doradca zawodowy. Od 8 lat prowadzi szkolenia z zakresu umiejętności osobistych i społecznych, tworząc programy wykorzystujące doświadczenie, metaforę, niekonwencjonalne metody szkoleniowe i poczucie humoru. Prowadziła szkolenia dla studentów, pracowników instytucji publicznych i przedsiębiorstw, m.in. dla Delphi, SKANSKA, Coca-Cola. Współautorka programu prozdrowotnego i szkoleń dla firmy Mondelez International oraz ćwiczeń w aplikacji mobilnej iCareBrain. Współautorka podręcznika dla studentów studiów podyplomowych, na kierunku: Przywództwo. Autorka kursów dla doradców zawodowych. Podczas prowadzonych procesów coachingu stosuje metodologię integrującą różne podejścia, często w sposób prowokujący osoby, które chcą czerpać satysfakcję z życia osobistego i zawodowego. Specjalizuje się w coachingu kariery i rozwoju. Członek ICF Global i ICF Polska. Właścicielka Coaching Spac

Informacje organizacyjne

  • Data szkolenia: data w trakcie aktualizacji - osoby zainteresowane tym programem prosimy o zgłoszenia
    Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w innym uzgodnionym wcześniej terminie
  • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, al. Jana Pawła II 39A. W przypadku szkoleń dedykowanych istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w siedzibie firmy zamawiającej
  • Koszt szkolenia: 910 zł PROMOCJA 560 zł brutto (455 zł + 23% vat)   -  cena obejmuje catering
  • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  • Ile osób uczestniczy w szkoleniu? Maksymalnie 15 osób. Ze względu na indywidualny charakter prowadzonych warsztatów liczba uczestników jest ograniczona.
  • Długość szkolenia: 8h
  • Pytania: tel. +48 12 683 24 77, tel. kom.:+48 601 496 157, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  •  

    WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

  • i dobrego teamu
  • kształtowanie  umiejętności  pracy  zespołowej
  • nabycie i rozwój zdolności  świadomego  kierowania  zespołem
  • poznanie  własnych  zalet  i  słabości  w  kontekście  pracy  w  grupie
  • określenie  optymalnej  indywidualnej  dla  każdego  uczestnika  roli  w  zespole, wynikającej z jego predyspozycji i cech charakterologicznych
  • nauka zarówno  bycia  liderem jak i współpracy z liderem
  • doskonalenie umiejętności udzielania i przyjmowania pochwał i krytyki oraz umiejętności samooceny i oceny innych członków zespołu (przełożonych, podwładnych, współpracowników)

 

 

Przy  założeniu  powyższych  celów  efektem  szkolenia  jest :

 

Ø  zdobycie wiedzy dotyczącej skutecznego funkcjonowania zespołu i zarządzania nim

Ø  nabycie umiejętności potrzebnych do efektywnej pracy na określonym stanowisku  w  zespole

Ø  przekonanie  się  uczestników  treningu  o  swojej  wartości, potencjale  i  możliwości  osiągania  sukcesów indywidualnych i zespołowych