Wystąpienia publiczne w biznesie

 brainstorming business businesswomen 1093913

 

Wystąpienia Publiczne w Biznesie, czyli jak wygłaszać prezentacje, które sprzedają – niezależnie od tego czy sprzedajesz produkt, pomysł czy punkt widzenia.

 

Jeśli jesteś…

  • Menedżerem lub liderem który wygłasza prezentacje biznesowe

  • Przedsiębiorcą, który występuje publicznie w firmie lub poza nią

  • Sprzedawcą, który prezentuje swoje rozwiązania podczas prezentacji ze sceny

  • Specjalistą, który często występuje na targach i konferencjach branżowych

  • Osobą, która z różnych względów często występuje na forum

to szkolenie jest idealne dla Ciebie!

 

Co nas wyróżnia:

  • Każdy moduł szkolenia to minimum jedno wystąpienie każdego uczestnika (nauka przez praktykę)
  • Wszystkie wystąpienia są nagrywane do celów późniejszej analizy
  • Po szkoleniu nagrania video są wysyłane do każdego z uczestników wraz ze spersonalizowaną informacją zwrotną i rekomendowanymi ćwiczeniami

 

Dzięki szkoleniu:

  • Diagnozować potrzeby grupy odbiorców pod kątem swoich wystąpień
  • Stworzyć spójną strukturę prezentacji
  • Opanować stres przed ważnym wystąpieniem
  • Projektować oraz opowiadać historie które przekonują
  • Przekonać do swojego punktu widzenia dzięki naukowym narzędzia perswazyjne w swoich wystąpieniach,
  • Świadomie gestykulować tak, aby wzmacniać Twój przekaz werbalny
  • Modulować głosem tak aby budować i obniżać tempo wystąpienia gdy chcesz
  • Projektować estetyczne slajdy, które pozwolą Ci przekonać odbiorców

 

Program szkolenia 

 

Techniki redukcji stresu i przygotowania do wystąpienia

  • Model Ceń / Persona i jego zastosowanie w wystąpieniach
  • Rola planowania wystąpienia w redukcji stresu
  • Matryce prezentacji biznesowych – jak układać treść
  • Schemat B. Deckera
  • Strategia Amazona – Audience-Centric Speaking
  • Co zrobić gdy zapomnę – umiejętności improwizacji
  • Budowanie relacji z publicznością

Przekaz niewerbalny - mowa ciała i ton głosu

  • 6 rodzajów gestykulacji błędnej 4 grupy gestów pożądanych
  • Baza, czyli co zrobić z rękami gdy nie gestykuluję
  • Zagospodarowanie sceny – jak i kiedy się po niej poruszać
  • Potęga ciszy, czyli pauza i jej wielofunkcyjne zastosowanie
  • Sztuka modulacji głosu w wystąpieniach

Przekaz werbalny – język perswazji i storytelling

  • Zastosowanie figur retorycznych
  • VAK – przemawianie do zmysłów publiczności
  • Matryca storytellingowa (model podróży bohatera wg J. Campbella)
  • Schemat tworzenia historii w wystąpieniu
  • Nested loop – tworzenie pętli storytellingowej
  • Zasady perswazji prof. R. Cialdiniego w wystąpieniach publicznych

Przekaz wizualny – design slajdów

  • Model N. Duarte
  • Rozmieszczenie elementów na slajdzie
  • Dobór elementów i utrzymanie spójności graficznej
  • Zastosowanie animacji – co robić a czego unikać

 

  • Trener

    FWesFilip Werstler - trener wystąpień publicznych oraz komunikacji interpersonalnej.

    Od 6 lat prowadzi szkolenia w obszarze technik prezentacji, specjalizując się w wystąpieniach biznesowych. Doświadczenie zdobywał studiując m.in. na Universidad de Navarra w Pampelunie, gdzie był członkiem i trenerem w Public Speaking Society of University of Navarra. Poza tym uczył się od trenerów światowej klasy takich jak Robert Cialdini czy Andy Harrington, a także polskich specjalistów w obszarze wystąpień publicznych takich jak Rafał Daniluk czy Jan Grzesiak. Praktyk wystąpień publicznych, wygłaszający wiele prezentacji w ciągu roku dla różnych grup odbiorców. Przemawiał zarówno do grup małych (poniżej 5 osób) jak i wielkich (powyżej 1000 osób). Swoje szkolenia prowadzi w bardzo praktyczny sposób, stawiając na pierwszym miejscu doświadczanie przez uczestników całego procesu i konkretnych umiejętności. Na wzór filozofii firmy Amazon stworzył strategię przygotowania do wystąpienia którą określa mianem „Audience-Centric Obsession”. W swoich szkoleniach łączy wiedzę na temat wystąpień publicznych, storytellingu i designu, co w połączeniu z odpowiednimi ćwiczeniami daje bardzo bogate merytorycznie i konkretne szkolenia. Jego klientami są przedsiębiorcy z sektora MŚP, menadżerowie organizacji o krajowym jak i międzynarodowym zasięgu oraz pracownicy naukowi uniwersytetów.

    Działa także społecznie - jest członkiem krakowskiego klubu J, organizacji wspierającej osoby jąkające się, gdzie prowadzi warsztaty z zakresu wystąpień publicznych.

     

    Informacje organizacyjne

    • Data szkolenia: data w trakcie aktualizacji - osoby zainteresowane tym programem prosimy o zgłoszenia
      Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w innym uzgodnionym wcześniej terminie
    • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, ul. Westerplatte 11 lub św. Filipa 25. 
      W przypadku szkoleń dedykowanych istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w siedzibie firmy zamawiającej
    • Koszt szkolenia: 799 zł brutto (650 zł + vat) /cena obejmuje catering/ (sprawdź jakie przygotowaliśmy zniżki!)
    • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
    • Ile osób uczestniczy w szkoleniu? Maksymalnie 15 osób. Ze względu na indywidualny charakter prowadzonych warsztatów liczba uczestników jest ograniczona.
    • Długość szkolenia: 8h
    • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
    • Pytania: tel.+48 12 683 24 77, tel. kom.:+48 601 496 157; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

    Ponad 20 lat zajmuje się szkoleniami, posiada praktyczne doświadczenia w zakresie zarządzania szkoleniami w organizacji oraz współpracy z firmami jako trener. Posiada doktorat z zarządzania w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi obroniony w Szkole Głównej Handlowej.

    Posiada Certyfikat Trenerski przyznany przez Thames Valley University, PRINCE2 Foundations w zakresie zarządzania projektami, certyfikat w zakresie konsultingu systemowego dla organizacji (Advisio) oraz akredytacje w zakresie coachingu International Coach Federation (poziom ACC).

    Jest doświadczonym trenerem oraz coachem, szkoliła dla takich firm i instytucji jak m.in.: Bank Zachodni WBK, GlaxoSmithKline, Allianz, TÜV Rheiland, Gegenbauer Polska czy Najwyższa Izba Kontroli.

    Jest członkiem założycielem Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, które od 18 lat dba o standardy i etykę pracy trenerów i konsultantów. W 2006 roku była Liderem Komisji Coachingu działającej przy Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych, roku tworzącej platformę dialogu dla różnych szkół coachingu.

    Odpowiada za program coachingowy studiów podyplomowych Coach i Trener-partner w rozwoju realizowanych w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.