Lider zespołu - szkolenie z wykorzystaniem gry symulacyjnej

icons8 team 1221959 unsplash

 

Jeśli jesteś...

  • Menedżerem zarządzającym grupą pracowników 
  • Kierownikiem projektów,
  • Project Menedżerem,
  • Profesjonalistą ze wszystkich szczebli kierowania w organizacjach chcącym doskonalić umiejętności współpracy w zespołach projektowych

            ....to szkolenie jest dla Ciebie idealne!

 

Dzięki warsztatom:

  • poznasz własny styl zarządzania innymi
  • zdobędziesz wiedzę i umiejętności motywowania innych
  • udoskonalisz własny styl komunikacji
  • poznasz możliwości zespołowego rozwiazywania trudności i problemów
  • zwiększysz skuteczność własnego zarządzania zespołem

 

Program:

Całe szkolenie prowadzone jest metodami aktywnymi, z których najistotniejsza to gra symulacyjna

I. Wprowadzenie

II. Zarządzanie sobą

  • Automotywacja
  • Przywództwo sobie 
  • Diagnoza własnego stylu pracy 

III. Motywacja w zespole

  • Motywowanie pracowników – wprowadzenie do zagadnienia
  • Teorie motywacji
  • Rodzaje motywacji 
  • Potrzeby pracowników

IV. Poznanie i udoskonalenie własnego stylu pracy

  • Komunikacja interpersonalna
  • Znaczenie komunikacji niewerbalnej
  • Ćwiczenia indywidualne

V. Planowanie i organizowanie pracy własnej oraz zespołu

  • Zespołowe rozwiązywanie problemów – gra symulacyjna
  • Wnioski i podsumowanie pracy zespołów w grze

VI. Poznanie i udoskonalenie własnego stylu pracy

  • Poznanie i udoskonalenie własnego stylu pracy – kwestionariusz oddziaływania 
  • Style kierowania zespołem 
  • Delegowanie zadań

VII. Podsumowanie szkolenia

 

Trener

Karolina Nikorowska - Coach kariery ACC ICF, trener, psycholog, doradca zawodowy. Od 8 lat prowadzi szkolenia z zakresu umiejętności osobistych i społecznych, tworząc programy wykorzystujące doświadczenie, metaforę, niekonwencjonalne metody szkoleniowe i poczucie humoru. Prowadziła szkolenia dla studentów, pracowników instytucji publicznych i przedsiębiorstw, m.in. dla Delphi, SKANSKA, Coca-Cola. Współautorka programu prozdrowotnego i szkoleń dla firmy Mondelez International oraz ćwiczeń w aplikacji mobilnej iCareBrain. Współautorka podręcznika dla studentów studiów podyplomowych, na kierunku: Przywództwo. Autorka kursów dla doradców zawodowych. Podczas prowadzonych procesów coachingu stosuje metodologię integrującą różne podejścia, często w sposób prowokujący osoby, które chcą czerpać satysfakcję z życia osobistego i zawodowego. Specjalizuje się w coachingu kariery i rozwoju. Członek ICF Global i ICF Polska.

 

Informacje organizacyjne:

  • Data szkolenia: data w trakcie aktualizacji - osoby zainteresowane tym programem prosimy o zgłoszenia 
  • Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w innym uzgodnionym wcześniej terminie.
  • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, al. Jana Pawła II 39a, 31-864 Kraków.
    W przypadku szkoleń dedykowanych istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w siedzibie firmy zamawiającej.
  • Koszt szkolenia: 870 zł.  Cena obejmuje catering
  • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  • Ile osób uczestniczy w szkoleniu? Maksymalnie 15 osób. Ze względu na indywidualny charakter prowadzonych warsztatów liczba uczestników jest ograniczona.
  • Długość szkolenia: 8h
  • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Pytania: tel. +48 12 683 24 77, tel. kom.:+48 601 496 157, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

 

  • i dobrego teamu
  • kształtowanie  umiejętności  pracy  zespołowej
  • nabycie i rozwój zdolności  świadomego  kierowania  zespołem
  • poznanie  własnych  zalet  i  słabości  w  kontekście  pracy  w  grupie
  • określenie  optymalnej  indywidualnej  dla  każdego  uczestnika  roli  w  zespole, wynikającej z jego predyspozycji i cech charakterologicznych
  • nauka zarówno  bycia  liderem jak i współpracy z liderem
  • doskonalenie umiejętności udzielania i przyjmowania pochwał i krytyki oraz umiejętności samooceny i oceny innych członków zespołu (przełożonych, podwładnych, współpracowników)

 

 

Przy  założeniu  powyższych  celów  efektem  szkolenia  jest :

 

Ø  zdobycie wiedzy dotyczącej skutecznego funkcjonowania zespołu i zarządzania nim

Ø  nabycie umiejętności potrzebnych do efektywnej pracy na określonym stanowisku  w  zespole

Ø  przekonanie  się  uczestników  treningu  o  swojej  wartości, potencjale  i  możliwości  osiągania  sukcesów indywidualnych i zespołowych