Asertywność w kontaktach zawodowych

agreement beard brainstorming 615475 1

 

Jeśli...

pracujesz w zespole, kontaktujesz się z Klientami i chcesz poprawić swoją skuteczność w komunikacji, to szkolenie jest dla Ciebie!

 

Dzięki warsztatom…

Będziesz wiedzieć czym naprawdę jest asertywność

Lepiej poradzisz sobie z trudnymi zachowaniami ze strony współpracowników i Klintów

Dowiesz się jak asertywnie reagować na krytykę

Poznasz i przećwiczysz techniki asertywnej komunikacji

 

Program warsztatów:

1. Asertywność w kontaktach zawodowych

Autodiagnoza poziomu asertywności

Dlaczego warto być asertywnym?

 

2. Zachowania asertywne – czyli jakie?

Zachowania asertywne i nieasertywne

Mowa ciała i postawa – co widza otaczający nas ludzie

Myśli i przekonania jako źródło asertywnych zachowań

Mam prawo…

 

3. Asertywność w udzielaniu informacji zwrotnej

Komunikat „JA”

Modele udzielania informacji zwrotnej jako praktyczny przewodnik w działaniu

 

4. Praktyczny trening umiejętności (kamera)

Pozytywna i krytyczna informacja zwrotna

Asertywna odmowa w komunikacji ze współpracownikami, Klientami

Asertywne wyznaczanie granic

Asertywne reagowanie na krytykę

 

Trener

Aleksandra Rzeźniczek - Psycholog, trener biznesu. Posiada 17-letnie doświadczenie trenerskie z obszaru rozwoju umiejętności interpersonalnych. Zakres tematów prowadzonych przez nią szkoleń i warsztatów obejmuje: coaching menedżerski, budowanie zespołu, komunikację, trening kreatywności, asertywność, zarządzanie czasem, prezentację i moderację, radzenie sobie ze stresem, obsługę klienta, zarządzanie zespołem, rozwijanie kompetencji menedżerskich. Jako psycholog wprowadza w swoich warsztatach takie elementy, które prowokują uczestników do głębszych refleksji na temat swoich strategii funkcjonowania w różnych obszarach.

Posiada bogate doświadczenie i wiedzę w obszarach związanych z zarządzaniem w sektorach produkcyjnych - specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich dedykowanych kadrze średniego szczebla. Prowadzi szkolenia z zakresu narzędzi i technik Lean Manufacturing – SMED, TPM, Kaizen, 5S, jako konsultant uczestniczyła we wdrażaniu tych narzędzi w firmach produkcyjnych. Jest certyfikowanym konsultantem metodologii Success Insights, która pozwala m. in. na poprawienie komunikacji w zespołach i w firmie, lepsze zarządzanie zespołami ludzkimi, samodoskonalenie i rozwijanie swoich mocnych stron.

 

Informacje organizacyjne

  • Daty szkoleń: 11.10.2019 r. (piątek); 13.12.2019 r. (piatek) w godz.: 9:00-17:00
  • Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w uzgodnionym wcześniej terminie.
  • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, al. Jana Pawła II 39a, 31-864 Kraków.
  • W przypadku szkoleń dedykowanych istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w siedzibie firmy zamawiającej.
  • Koszt szkolenia: 790 zł (stawka zw. z VAT)  /cena obejmuje catering/ Sprawdź możliwe zniżki /Uzyskaj dofinansowanie
  • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  • Ile osób uczestniczy w szkoleniu? Maksymalnie 15 osób. Ze względu na indywidualny charakter prowadzonych warsztatów liczba uczestników jest ograniczona.
  • Długość szkolenia: 8h
  • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. 
  • Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania: tel. +48 12 683 24 77, tel. kom.:+48 601 496 157, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  •  

    Osoby pracujące oraz samozatrudnione mogą ubiegać się o dofinansowanie szkoleń z wykorzystaniem bonów rozwojowych w wysokości od 50% do 80%! 

    Sprawdź szczegóły w Bazie Usług Rozwojowych. Dla zatrudnionych w woj. małopolskim – więcej informacji znajduje się w bazie wiedzy - Uzyskaj dofinansowanie!

    WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

  • i dobrego teamu
  • kształtowanie  umiejętności  pracy  zespołowej
  • nabycie i rozwój zdolności  świadomego  kierowania  zespołem
  • poznanie  własnych  zalet  i  słabości  w  kontekście  pracy  w  grupie
  • określenie  optymalnej  indywidualnej  dla  każdego  uczestnika  roli  w  zespole, wynikającej z jego predyspozycji i cech charakterologicznych
  • nauka zarówno  bycia  liderem jak i współpracy z liderem
  • doskonalenie umiejętności udzielania i przyjmowania pochwał i krytyki oraz umiejętności samooceny i oceny innych członków zespołu (przełożonych, podwładnych, współpracowników)

 

 

Przy  założeniu  powyższych  celów  efektem  szkolenia  jest :

 

Ø  zdobycie wiedzy dotyczącej skutecznego funkcjonowania zespołu i zarządzania nim

Ø  nabycie umiejętności potrzebnych do efektywnej pracy na określonym stanowisku  w  zespole

Ø  przekonanie  się  uczestników  treningu  o  swojej  wartości, potencjale  i  możliwości  osiągania  sukcesów indywidualnych i zespołowych