Leadership – wykorzystanie elementów przywództwa sytuacyjnego

644

 

Jeśli jesteś...

  • liderem czy menadżerem i masz wpływ na rozwój innych ludzi
  • osobą, która prowadzi zespół przez realizację zadań
  • przedstawicielem kadry zarządzającej i Twoim zadaniem jest inspirować ludzi do działania, do nowego doświadczania

           ....to szkolenie jest dla Ciebie idealne!

 

Dzięki warsztatom

  • poznasz proces rozwoju pracownika w zadaniu
  • będziesz świadomie zarządzał zaangażowaniem pracownika
  • będziesz umiał dostosować styl przywódczy do etapu rozwoju pracownika

 

Program

1. Źródła „władzy” menadżera

  • kompetencja a zaangażowanie – różnice i parametry
  • struktura rozwoju zaangażowania 

2. Schemat K. Blancharda

  • etapy rozwoju pracownika
  • kluczowe momenty spadku i wzrostu w zaangażowaniu
  • style przywódcze a etap rozwoju pracownika w zadaniu

3. Charakterystyka stylów przywódczych

  • czynniki motywujące na wybranych etapach rozwoju
  • pola do rozwoju w stylach przywódczych
  • błędy popełniane w prowadzeniu pracownika – niedostosowanie stylu
  • komunikaty w 4-ech stylach i dostosowanie do etapu rozwoju

 

Trener

Katarzyna Wolska - trener, coach personalny, doradca i asesor. Ekspert w dziedzinie szeroko pojętej komunikacji i wizerunku oraz zarządzania. Specjalistka indywidualnych zajęć z przedstawicielami najwyższej kadry zarządzającej. Absolwentka Akademii Muzycznej, były dyrektor ds. rozwoju krakowskiej firmy doradczo szkoleniowej Europoint, dziennikarka radiowa (RMF FM), a także dyrektor zarządzający firm zajmujących się produkcją filmową. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Zawodowy - BTEC Professional Certificate Training, Learning and Development (International) oraz Międzynarodowy certyfikat Doradcy i Asesora, pracując w procesie certyfikacji trenerów. Była członkiem Zarządu Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK w którym uczy w Szkole Trenerów.

 

Informacje organizacyjne

  • Data szkolenia: data w trakcie aktualizacji - osoby zainteresowane tym programem prosimy o zgłoszenia  
  • Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w innym uzgodnionym wcześniej terminie
  • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, al. Jana Pawła II 39A, 31-864 Kraków. W przypadku szkoleń dedykowanych istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w siedzibie firmy zamawiającej
  • Koszt szkolenia: 940  cena promocyjna 790 zł brutto (642 zł + 23% vat)  - cena obejmuje catering
  • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  • Ile osób uczestniczy w szkoleniu? Maksymalnie 12 osób. Ze względu na indywidualny charakter prowadzonych warsztatów liczba uczestników jest ograniczona.
  • Długość szkolenia: 8h
  • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Pytania: tel. +48 12 683 24 77, tel. kom.:+48 601 496 157, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  •  

    WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

  • i dobrego teamu
  • kształtowanie  umiejętności  pracy  zespołowej
  • nabycie i rozwój zdolności  świadomego  kierowania  zespołem
  • poznanie  własnych  zalet  i  słabości  w  kontekście  pracy  w  grupie
  • określenie  optymalnej  indywidualnej  dla  każdego  uczestnika  roli  w  zespole, wynikającej z jego predyspozycji i cech charakterologicznych
  • nauka zarówno  bycia  liderem jak i współpracy z liderem
  • doskonalenie umiejętności udzielania i przyjmowania pochwał i krytyki oraz umiejętności samooceny i oceny innych członków zespołu (przełożonych, podwładnych, współpracowników)

 

 

Przy  założeniu  powyższych  celów  efektem  szkolenia  jest :

 

Ø  zdobycie wiedzy dotyczącej skutecznego funkcjonowania zespołu i zarządzania nim

Ø  nabycie umiejętności potrzebnych do efektywnej pracy na określonym stanowisku  w  zespole

Ø  przekonanie  się  uczestników  treningu  o  swojej  wartości, potencjale  i  możliwości  osiągania  sukcesów indywidualnych i zespołowych