Trening umiejętności kierowniczych i Organizacja - Szkolenia i Kursy - Kraków – WSE
Trening umiejętności kierowniczych

Trening umiejętności kierowniczych

  • Liderem zespołu,
  • Kierownikiem zespołu,
  • Dyrektorem zespołu,
  • Kierownikiem projektu zarządzającym zespołem projektowym,
  • Dyrektorem lub specjalistą działu HR,
  • Osobą, która ma doświadczenie w zarządzaniu pracownikami lub przygotowujesz się do funkcji lidera, kierownika, dyrektora

... to szkolenie jest dla Ciebie idealne!

  • Wymienisz podstawowe funkcje kierownicze
  • Określisz stosowane przez siebie style kierowania
  • Opiszesz etapy rozwoju kompetencji
  • Określisz, jakie zadania mogą podlegać delegowaniu
  • Będziesz delegować zadanie pracownikowi zgodnie z proponowaną procedurą
  • Wymienisz podstawowe zasady motywowania
  • Dostosujesz sposób motywowania do typu osobowości pracownika.
  • Będziesz potrafił motywować poprzez udzielanie pracownikowi informacji zwrotnej
  • Będziesz potrafił przekazać pracownikowi trudną decyzję
  • Przeprowadzisz rozmowę dyscyplinującą i rozmowę nagradzającą

1. Style kierowania

  • Funkcje kierownika
  • Przywództwo a zarządzanie
  • Diagnoza stylów kierowania

2. Budowanie autorytetu lidera

  • etapy rozwoju lidera
  • zasady asertywnej komunikacji
  • słuchanie

3. Delegowanie zadań

  • Delegowanie jako podstawowe narzędzie zarządzania dla kierownika,
  • Dostosowanie zadań do kompetencji podwładnych
  • Procedura delegowania zadań
  • Wybór zadań do delegowania

4. Monitorowanie realizacji zadań

  • Udzielanie negatywnej informacji zwrotnej
  • Chwalenie pracowników
  • Dyscyplinowanie
  • Zasady korygowania zachowań pracowników

5. Motywowanie pracowników

  • Podstawowe zasady motywowania i ich praktyczne wykorzystanie
  • Zindywidualizowane podejście do motywowania

6. Nagrody i kary

  • Nagradzanie pracowników
  • Karanie pracowników
  • Rodzaje nagród i kar

7. Przekazywanie trudnych decyzji

  • Asertywne odmawianie pracownikowi
  • Komunikowanie trudnych decyzji

Małgorzata Urbanik-Dłużewska - menedżer projektów szkoleniowych i rozwojowych, superwizor, trener. Od 8-miu edycji jeden z opiekunów kierunku studiów podyplomowych Coach i trener partner w rozwoju.

 

Przeprowadziła ponad 1200 dni szkoleniowych z zakresu: kompetencji managerskich, trenerskich, sprzedażowych i związanych z obsługą klientów oraz zagadnień HR. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi aplikacji komputerowych oraz procesów i procedur.

 

W obszarze szkoleń dla managerów specjalizuje się w takich tematach jak: narzędzia managerskie, przywództwo, budowanie zespołów i zarządzanie pracownikami, budowanie kontaktów zawodowych, prowadzenie rozmów rozwojowych, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, bieżąca i cykliczna informacja zwrotna, wdrażanie zmian, przekazywanie niepopularnych decyzji, rozwiązywanie konfliktów, podejmowanie decyzji.

 

W obszarze szkoleń z zakresu kompetencji interpersonalnych specjalizuje się w takich tematach jak: prezentacje i wystąpienia publiczne, prowadzenie spotkań i dyskusji, komunikacja, radzenie sobie
ze stresem i emocjami, efektywna organizacja pracy własnej, rozwiązywanie problemów. Przygotowała i zrealizowała autorski, 6-cio miesięczny program wdrożeniowy dla trenerów wewnętrznych.

 

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w obszarze rozwoju pracowników w roli managera i trenera. W tym blisko 10-cio letnie na stanowiskach managerskich, 8-mio letnie jako specjalista ds. szkoleń i trener wewnętrzny oraz 7-mio letnie jako superwizor i manager projektów rozwojowych w firmach szkoleniowych.

 

Pracując kilka lat w zewnętrznych firmach szkoleniowych prowadziła projekty szkoleniowe dla pracowników takich firm jak: Bank Zachodni WBK, Bank PKO S.A., Bank PK BP, ING Bank, Ceramika Paradyż, Elektrolux Poland, Gegenbauer Polska, GlaxoSmithKline, HydrotrestSkanska, Makro Cash and Carry, Orange Polska, PZU, TRW Częstochowa, TÜV Rheinland, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Warta, Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin.

 

Obecnie prowadzi własną działalność szkoleniowo-rozwojową oraz współpracuje z przedsiębiorcami MŚP w obszarze doradztwa biznesowego i HR-owego, wdrażania zmian i reorganizacji oraz prowadzenia szkoleń.

  • Data szkolenia: do ustalenia
  • Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w innym uzgodnionym wcześniej terminie.
  • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, Al. J. Pawła II 39 A, Kraków.
    W przypadku szkoleń dedykowanych istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w siedzibie firmy zamawiającej.
  • Koszt szkolenia: 1 299 zł  (stawka zw. z VAT),  cena obejmuje catering
  • Zniżki dla absolwentów studiów I i II stopnia i studiów podyplomowych WSE, firm kierujących na szkolenie min. 4 osoby i przy wpłatach z dwutygodniowym wyprzedzeniem. Zadzwoń, dopytaj o szczegóły.
  • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres szkolenia@wse.krakow.pl
  • Ile osób uczestniczy w szkoleniu? Maksymalnie 15 osób. Ze względu na indywidualny charakter prowadzonych warsztatów liczba uczestników jest ograniczona.
  • Długość szkolenia: 16 h
  • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Dodatkowe informacje: uczestnicy mogą pogłębić swoją wiedzę biorąc udział w szkoleniu Sprawdź też dostępne zniżki
  • Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania: tel. +48 12 683 24 76/ 77, tel. kom.:+48 609 709 381, tel. kom.: +48 607 513 601, e-mail: szkolenia@wse.krakow.pl

CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I SZKOLEŃ

tel: 12 683 24 77(76)
e-mail: szkolenia@wse.krakow.pl

adres:
Al. Jana Pawła II 39a
31-864 Kraków

Przewiń do góry

Zapisz się do naszegonewslettera!

Bądź na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami na naszej uczelni.