Coachingowy styl zarządzania

pexels photo 269451m

 

Coachingowy styl zarządzania... czyli jak rozwijać, motywować i angażować pracowników przy pomocy narzędzi coachingowych.

 

Jeśli jesteś…

  • Liderem, kierownikiem, menedżerem odpowiedzialnym za swój zespół,

  • Dyrektorem lub specjalistą w dziale HR,

  • Dyrektorem lub członkiem zarządu poszukującym metod usamodzielniania pracowników i wydobywania ich potencjału,

  • Odpowiedzialny/ na za motywowanie zespołu doświadczonych pracowników lub specjalistów,

  • Zarządzasz zespołem wymagającym ciągłego rozwoju kompetencji,

          ... to szkolenie jest idealne dla Ciebie!

 

Wymagany poziom umiejętności:

Szczególnie w przypadku osób rozpoczynających pracę na stanowiskach lidera, kierownika rekomendowane jest ukończenie wcześniej szkolenia Trening umiejętności kierowniczych (zapraszamy do konsultacji z trenerem w tym temacie)

 

Co nas wyróżnia?

  • szkolenie prowadzi certyfikowany coach z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem,
  • demonstracje rozmowy z pracownikiem z wykorzystaniem narzędzi coachingowych,
  • zajęcia praktyczne oparte na odgrywaniu ról, ćwiczeniach grupowych i indywidualnych.

 

Dzięki szkoleniu będziesz potrafił …

  • zdefiniować coaching i określić jego założenia
  • zdiagnozować kompetencje pracowników,
  • określić sytuacje, w których przydatne będą narzędzia coachingowe,
  • zaplanować cykl pracy coachingowej,
  • ukierunkowywać pracowników na rozwiązania poprzez poprzez zadawanie pytań coachingowych,
  • rozumieć rolę słuchania w coachingu,
  • przekazywać informacje zwrotną w oparciu o model STAGES,
  • przeprowadzić rozmowę TGROW dotyczącą realizacji zadania i rozwoju kompetencji,
  • przeprowadzić rozmowę rozwojową i rozmawiać ze zdemotywowanym pracownikiem.
  • rozumieć rolę narzędzi coachingowych w angażowaniu, motywowaniu i inspirowaniu pracowników.

 

Program szkolenia 

1. Coachingowy styl zarządzania

  • Diagnoza stylów zarządzania
  • Korzyści płynące z wykorzystywania potencjału pracowników
  • Etapy rozwoju pracownika w firmie
  • Założenia coachingu
  • Umiejętności menedżera w roli coacha
  • Podstawy coachingowego stylu zarządzania
  • Wykorzystanie elementów coachingu w zarządzaniu

 2. Diagnoza kompetencji pracowników

  • Definicja kompetencji
  • Efekt pracy a proces pracy
  • Plany rozwoju kompetencji

3. Zadawanie pytań i słuchanie

  • Rodzaje pytań coachingowych
  • Pytania budujące motywację
  • Język rozwiązań a język problemów
  • Charakterystyka celu coachingowego
  • Budowanie relacji
  • Słuchanie w coachingu
  • Obserwacja coachingowa

4. Coachingowa informacja zwrotna

  • Wykorzystanie modelu STAGES
  • Uczenie się z porażek
  • Uczenie się z sukcesów

5. Rozmowa TGROW

  • Kontraktowanie coachingu
  • Budowanie wizji
  • Badanie rzeczywistości
  • Znajdowanie rozwiązań
  • Podsumowanie rozmowy
  • Zasady prowadzenia rozmowy
  • Cykl rozwoju umiejętności
  • TGROW w planowaniu realizacji zadań
  • TGROW jako narzędzie rozwiazywania problemów

 6. Prowadzenie rozmów rozwojowych i motywacyjnych z pracownikami

  • Motywacja a wartości pracowników
  • Badanie motywatorów
  • Sposoby rozwijania pracowników
  • Rozmowa za zdemotywowanym pracownikiem
  • Scenariusz rozmowy rozwojowej
  • Przeprowadzanie rozmów rozwojowych.

 

  • Trener

    dr Grazyna Urbanik-Papp (ACC, ICF) - jest coachem akredytowanym przez ICF (poziom ACC), posiada Certyfikat Trenerski przyznany przez Thames Valley University , PRINCE 2 Foundations w zakresie zarządzania projektami oraz certyfikat w zakresie konsultingu systemowego dla organizacji (Advisio). Swoją karierę zawodową rozpoczynała w korporacji i ma doświadczenia w zarządzaniu zespołami.

    Uczyła się coachingu  m.in. od : Merlin Atkinson, Jenny Rogers,  Richarda Hiams. Odpowiada za program coachingowy studiów podyplomowych Coach i Trener-partner w rozwoju realizowanych w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie uznany przez International Coach Federation za szkolenie ACTH (Approved Coaching Specific Training Hours).

    Łączy doświadczenie w pracy dla biznesu z pasją do poznawania psychologii ludzkich zachowań, szczególnie z pespektywy neuronauki. Jest doktorem zarządzania oraz doświadczonym trenerem i autorem bardzo wysoko ocenianych przez uczestników programów szkoleniowych. Pracowała dla takich firm i instytucji jak m.in.: Bank Zachodni WBK, GlaxoSmithKline, Gegenbauer Polska czy Najwyższa Izba Kontroli.

    W 2006 roku była Liderem Komisji Coachingu działającej przy Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych, roku tworzącej platformę dialogu dla różnych szkół coachingu. Jest opiekunem merytorycznycm studiów podylomowych Coach i trener - partner w rozwoju.

     

    Informacje organizacyjne

    • Data szkolenia: 28-29.11.2019 r. (czwartek-piątek) w godz.: 9.00-17.00
      Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w innym uzgodnionym wcześniej terminie.
    • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, al. Jana Pawła II 39a, 31-64 Kraków. 
      W przypadku szkoleń dedykowanych istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w siedzibie firmy zamawiającej
    • Koszt szkolenia: 1 399 zł  cena obejmuje catering - przerwy kawowe oraz dwudaniowy obiad / sprawdź dostępne zniżki
    • Dla uczestników szkolenia Trening umiejętności kierowniczych: 1 299 zł
    • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
    • Ile osób uczestniczy w szkoleniu? Maksymalnie 15 osób. Ze względu na indywidualny charakter prowadzonych warsztatów liczba uczestników jest ograniczona.
    • Długość szkolenia: 16h
    • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
    • Pytania: tel. +48 12 683 24 77, tel. kom.:+48 601 496 157, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    •  

      WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

    Ponad 20 lat zajmuje się szkoleniami, posiada praktyczne doświadczenia w zakresie zarządzania szkoleniami w organizacji oraz współpracy z firmami jako trener. Posiada doktorat z zarządzania w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi obroniony w Szkole Głównej Handlowej.

    Posiada Certyfikat Trenerski przyznany przez Thames Valley University, PRINCE2 Foundations w zakresie zarządzania projektami, certyfikat w zakresie konsultingu systemowego dla organizacji (Advisio) oraz akredytacje w zakresie coachingu International Coach Federation (poziom ACC).

    Jest doświadczonym trenerem oraz coachem, szkoliła dla takich firm i instytucji jak m.in.: Bank Zachodni WBK, GlaxoSmithKline, Allianz, TÜV Rheiland, Gegenbauer Polska czy Najwyższa Izba Kontroli.

    Jest członkiem założycielem Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, które od 18 lat dba o standardy i etykę pracy trenerów i konsultantów. W 2006 roku była Liderem Komisji Coachingu działającej przy Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych, roku tworzącej platformę dialogu dla różnych szkół coachingu.

    Odpowiada za program coachingowy studiów podyplomowych Coach i Trener-partner w rozwoju realizowanych w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.