Strona główna | Kontakt  PL | EN | DE | ES | FR | IT | UA | RU | CN | TR
Pinterest Facebook YouTube Twitter Profeo

Marketing w sieci

Jeśli w  Internecie widzisz szansę na sukces, to z nami zdobędziesz aktualną wiedzę na temat jego funkcjonowania. Przygotowany przez nas program studiów odzwierciedla zapotrzebowanie rynku pracy na specjalistów właśnie w obszarze marketingu internetowego. W trakcie studiów dowiesz się jak projektować i wdrażać kampanie reklamowe, internetowe serwisy produktowe i firmowe, jak przeprowadzać badania on-line, pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach, realizować działania Public Relations. Zrozumiesz specyfikę zachowań internautów/konsumentów, poznasz również autorytety w błyskawicznie rozwijającej się dziedzinie mediów interaktywnych. Studia podyplomowe Marketing w sieci to szansa na atrakcyjną i twórczą karierę!


Mateusz Tułecki - opiekun merytoryczny

 

 

 

Atuty kierunku "Marketing w sieci":

  • unikatowe w Polsce studia podyplomowe przedstawiające w praktyczny sposób marketing internetowy, przygotowane we współpracy z RAII, (http://raii.pl/) czyli Rzeszowską Akademią Innowacji Internetowych,
  • profesjonalna kadra z wieloletnim doświadczaniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele największych polskich serwisów i agencji interaktywnych, takich jak: Onet.pl,  Gadu-Gadu S.A,  K2 Internet S.A., Pride and Glory Interactive, Eskadra Opcom, Redefine, Ideo, HanBright, Freshmail,
  • słuchacze pod opieką praktyka przygotują pracę dyplomową w formie kompleksowej kampanii internetowej,
  • patronat merytoryczny nad kierunkiem ma Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, organizacja zrzeszająca największe podmioty rynku internetowego w Polsce,
  • kierunek zdobył w 2012 r. I miejsce w rankingu „Studia E-marketera” tworzonego przez redakcje NowyMarketing.pl i MamStartup.pl.


Cel edukacji na kierunku "Marketing w sieci":
Celem proponowanych studiów jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.
W trakcie zajęć uczestnicy dowiedzą się jak projektować i wdrażać kampanie reklamowe, internetowe serwisy produktowe i firmowe,  przeprowadzać badania on-line, pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach, realizować działania Public Relations. Studenci tego kierunku  poznają również specyfikę zachowań internautów/konsumentów.
Siłą studiów jest wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach w branży internetowej. Możliwość wymiany doświadczeń oraz poznania autorytetów w błyskawicznie rozwijającej się dziedzinie mediów interaktywnych stanowi dodatkową korzyść dla studentów. Dodatkowym atutem studiów jest ich praktyczny charakter- na większości zajęć będą prowadzone kreatywne ćwiczenia oraz analiza wybranych case studies.


 

Kontakt

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11, 31-033 Kraków
Polska
tel.: (12) 683 24 00
e-mail: