Wojciech Szymański

Dyrektor Działu Marketingu Internetowego Ideo Sp. z o.o.

Wojciech Szymański

Z branżą internetową związany od 2000 roku. Ekspert ds. e-PR oraz e-marketingu.

Posiada bogate doświadczenie związane z e-marketingiem ze szczególnym uwzględnieniem wyszukiwarek internetowych, komunikacji zewnętrznej oraz projektowania strategii promocyjnych w Internecie. 

Od 2006 roku Kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach w Ideo Sp. z o. o, gdzie oprócz koordynowania pracą zespołu przygotowywał strategie marketingowe, strategie e-PR oraz plany media relations z wykorzystaniem internetu, a zwłaszcza wyszukiwarek internetowych.

Kierował działaniami promocyjnymi dla takich firm jak BPH TFI S.A., GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, OPERA TFI S.A., LexisNexis Sp. z o.o., Zelmer S.A. czy Śnieżka S.A.

Ponadto kierował wdrożeniami między innymi dla: Interia.pl S.A. oraz Polpharma S.A., Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach oraz Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.

Autor bądź współautor wielu publikacji książkowych, między innymi „E-marketing – kompendium dla menadżerów”, "Badania i pomiar efektów w PR", "Leksykon Public Relations" oraz "C++ dla początkujących". Ponadto autor wielu artykułów w Przeglądzie Finansowym Bankier.pl, w których skupiał się głownie na planowaniu efektywnych działań e-marketingowych oraz e-PR.

Kierownik Sekcji IT a następnie członek Zarządu Kongresu Public Relations. Od wielu lat ekspert Agencji Public Relations Exacto oraz serwisu i wydawnictwa Newsline.pl. 

Od ponad 5 lat swoją wiedzą dzieli się w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Gościnnie prowadził zajęcia w Wyższej Szkole Filozoficzno-Pedagogicznej „Ignatianum” w Krakowie. Prelegent na ponad 30 konferencjach.

Kwalifikowany specjalista Google Advertising Professional. Autor audytów użyteczności oraz analiz biznesowych.